Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Numéro courant
Archives
En cours de publication
Archives
Blogue de la RCÉM
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Politiques des rubriques
Matrice de la revue
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Soumissions
Directives pour la soumission de contributions
Matrice de la revue
Réviseurs
Directives à l’intention des évaluateurs
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1 (2011)
Vol. 2 No. 1 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.36834/cmej.v2i1
Publié-e:
2011-06-03
Éditorial
Foreign Doctors and Patient Safety
Claudio Violato
e1-e3
PDF (English)
Recherch Originale
Ego Identity Status of Medical Students in Clerkship
Tanya Beran, Kent Hecker, Sylvain Coderre, Bruce Wright, Wayne Woloschuk, Kevin McLaughlin
e4-e10
PDF (English)
Attitudes of Pre-clinical Medical Students towards Psychiatric Patients Before and After an Early Clinical Experience
Abraham Rudnick
e11-e15
PDF (English)
Using Item Analysis to Assess Objectively the Quality of the Calgary-Cambridge OSCE Checklist
Tyrone Donnon, Murray Lee, Sarah Cairncross
e16-e22
PDF (English)
Association of Kinesthetic and Read-Write Learner with Deep Approach Learning and Academic Achievement
Latha Rajendra Kumar, K. Voralu, S. P. Pani, K. R. Sethuraman
e23-e27
PDF (English)
Communications brèves
Student Perception of the Integrated PBL MBCHB-III Program Curriculum in a Medical University
Mirta Garcia-Jardon, Vivek G Bhat, Ernesto Blanco-Blanco, Enoch Kwizera
e28-e31
PDF (English)
Developing a Program to Promote Stress Resilience and Self-Care in First Year Medical Students
Suzanne Thomas, Myra Haney, Chris Pelic, Darlene Shaw, Jeffrey Wong
e32-e36
PDF (English)
Lettre à l’éditeur
International Medical Graduates and the Physician Shortage
Sajeet Sohi
e37-e38
PDF (English)
Careers
Academic Position
Tyrone Donnon
PDF (English)
Langue
English
Français (Canada)
Advertisements
twitter
Tweets by CmejEditor
Annonces
Renseignements
Pour les lecteurs-trices
Pour les auteurs-es
Pour les bibliothécaires