Student experience of the Health Care Team Challenge™: long-term case competition can improve student competence in interprofessional collaboration

Auteurs-es

  • Daniel Ting Queen's University School of Medicine
  • Amanda Sutherland
  • Catherine Donnelly Queen's University School of Rehabilitation Therapy

DOI :

https://doi.org/10.36834/cmej.36674

Mots-clés :

Interprofessional education, Interdisciplinary communication, Interdisciplinary health team

Bibliographies de l'auteur-e

Daniel Ting, Queen's University School of Medicine

M.D. Candidate, Class of 2014 (Queen's)

First Class Honours B.Sc. (McGill)

 

Amanda Sutherland

M.Sc. in Occupational Therapy (Queen's)
B.Sc. (Ottawa)

Catherine Donnelly, Queen's University School of Rehabilitation Therapy

Assistant Professor, Queen's Univerity School of Rehabilitation Therapy

Ph.D. (Queen's)

M.Sc. (UBC)

B.Sc. OT (Queen's)

B.Sc. (Guelph)

Téléchargements

Publié-e

2013-09-30

Comment citer

1.
Ting D, Sutherland A, Donnelly C. Student experience of the Health Care Team Challenge™: long-term case competition can improve student competence in interprofessional collaboration. Can. Med. Ed. J [Internet]. 30 sept. 2013 [cité 12 avr. 2025];4(2):e49-e51. Disponible à: https://dev.journalhosting.ucalgary.ca/index.php/cmej/article/view/36674

Numéro

Rubrique

Commentaires et Opinions

Articles les plus lus du,de la,des même-s auteur-e-s

Attention : Ce plugiciel nécessite qu'au moins un plugiciel de statistiques/rapport soit activé. Si vos plugiciels de statistiques fournissent plus d'une mesure, veuillez également sélectionner une mesure principale sur la page des paramètres du site de l'administrateur et/ou sur les pages des paramètres du responsable de la publication.