Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 34 No. 1 (2000)
Vol. 34 No. 1 (2000)
DOI:
https://doi.org/10.11575/jet.v34i1
Publié-e:
2018-05-17
Editorial
Some Challenges to Publicly Funded Education in the New Millennium
Ian Winchester
1-10
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Articles
The Christian Philosophy of Education and Christian Religious Education
Mario O. D'Souza
11-28
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Fear and Laughing in Campus Literature: Contemporary Messages from a Comedic Tradition
Katherine Reynolds, Robert Schwartz, Beverly Bower
29-42
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Technology and Inequality Within the United States School Systems
D. Jackson Maxwell
43-58
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
The Employability Skills Discourse: A Conceptual Analysis of the Career and Personal Planning Curriculum
Emery J. Hyslop -Margison
59-72
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Film Images of Private Schools
David Resnick
73-92
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Book Reviews
Interpreting Teacher Practice: Two Continuing Stories
Helen Harper
93-96
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Religious Education in a Pluralist Society: The Key Philosophical Issues
John Friesen
97-99
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Critical Education in the New Information Age
Ralph T. Mason
100-103
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Abonnement
Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.
Langue
Français (Canada)
English