Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 49 No. 2 (2016)
Vol. 49 No. 2 (2016)
DOI:
https://doi.org/10.11575/jet.v49i2
Publié-e:
2018-05-17
Editorial
Should Private Schools Be Publicly Funded?
Ian Winchester
114-117
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Articles
Catching Up With the Self Through Education
Sonja Varbelow, Bryant Griffith
118-132
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Reimagining the School Calendar for Anishnaabe Schools: A Modest Proposal
Gregory Wilson
134-143
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Biblical Reading and Critical Reading: How Do They Inform Each Other in Interpreting the Text?
Cheu-Jey Lee
144-159
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Trinity Western University’s Law School: Quo Vadis?
James Kent Donlevy, Dianne Gereluk, James Brandon, Peggy Patterson
160-190
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Developing Pedagogy for the Creation of a School Makerspace: Building on Constructionism, Design Thinking, and the Reggio Emilia Approach
Sandra Becker
192-209
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
(Re)Conceptualizing the Purpose of the Lesson Plan
Estella W. Chizhik, Alexander W. Chizhik
210-225
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Abonnement
Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.
Langue
Français (Canada)
English