Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Coordonnées
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 51 No. 1 (2018)
Vol. 51 No. 1 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.11575/jet.v51i1
Publié-e:
2018-06-01
Editorial
#MeToo in an Educational Context
Ian Winchester
106
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Articles
Edification of Education: An Illumination of Best Practices, Effectiveness and Improvement
Thomas G. Ryan, Amie Presley, Erhan Sinay
7-34
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
What’s in It For Me? Partner Teachers and Their Role in Pre-Service Teacher Education in Alberta
Amy Burns, Laurie Hill, Danyluk Patricia, Kathryn Crawford
35-56
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
“I Would Rather Die Than Have a Blood Transfusion:” A Dialogue About Life, Death, and Freedom of Conscience
Darren E. Lund
56-78
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Le choix scolaire des parents immigrants francophones d’origine française dans une école en Alberta
Yvette d’entremont, Christine Vezeau
79-98
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Activist Literacy and Jurgen Habermas: Identifying and Evaluating Validity Claims
Cheu-jey Lee
99-112
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Book Reviews
Learning and Teaching Together: Weaving Indigenous Ways of Knowing into Education
Aubrey ean Hanson
113-116
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Women, adult education, and leadership in Canada: Inspiration, passion, and commitment
Lisa M. Fedoruk
117-120
Accès restreint aux abonnés-es
PDF (English)
Développé par
Open Journal Systems
Abonnement
Ouvrir une session pour vérifier l'abonnement.
Langue
Français (Canada)
English